یک تبلت بسار بزرگ هدیه پاناسونیک به اندرویدی ها
نوشته شده توسط : پاناسونیک

به نظر مي‌رسد، هنوز نمايشگاه IFA 2013 برلين برگزار نشده کمپاني‌هاي حاضر در اين مراسم، شروع به نبرد رواني عليه يک‌ديگر کرده‌اند و اين موضوع وقتي جالب مي‌شود که مي‌فهميد، محصول جديد پاناسونيک يکي از رقباي تبلتي جديد، کمپاني‌هاي نام‌دار فعلي خواهد بود. اين تبلت بنا بر گفته پاناسونيک 20 اينچي بوده از وضوح تصوير 4K، بهره مند شده است. اين تبلت 20 اينچي، احتمالا قبل از برگزاري نمايشگاه IFA 2013 برلين رونمايي خواهد شد.

تبلت 20 بسيار بزرگ پاناسونيک، با شعار ” زندگي بهتر، دنياي بهتر” در مرحله طراحي و توليد قرار گرفته است. پاناسونيک قصد دارد در روز 4 سپتامبر ( 13 شهريور) با برگزاري يک کنفرانس مطبوعاتي، تبلت جديدش را معرفي کند و سپس آن را در نمايشگاه IFA برلين، به نمايش عمومي بگذارد.

طرح مفهومي تبلت پاناسونيک، يک صفحه نمايش 20 اينچي اولد 4K را ارائه مي‌کند. اين نشانه آن است که، نمايش‌گر 20 اينچي به کار گرفته شده برروي اين تبلت مي‌تواند رزولوشني در حدود 2160*3840 پيکسل را ارائه دهد. تبلت 20 اينجي 4K پاناسونيک احتمالا با توجه به ابعاد نمايش‌گر و رزولوشن آن، تراکم پيکسلي در حدود 220 ppi را فراهم مي‌کند. در ماه ژانويه گفته مي‌شد، تبلت جديد پاناسونيک قرار است با مشخصاتي نظير سيستم عاملي از خانواده ويندوز و پردازنده اينتل عرضه شود اما با توجه به اين‌که پاناسونيک پيش‌تر توانسته بود با به کار گيري سيستم عامل متن باز آندرويد گوگل برروي محصولات خود به موفقيت فراواني دست پيدا کند، دور از ذهن نيست اگر بگوييم تبلت 20 اينچي پاناسونيک آندرويدي خواهد بود.

 

تهران خيابان طالقاني
77615100-77616217
ايران پاناسونيک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR





:: برچسب‌ها: لپ تاپ صنعتی , لپ تاپ صنعتی پاناسونیک , تعمیرات لپ تاپ صنعتی , فروش لپ تاپ صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: